Ja, u bent zeer tevreden!

In november 2018 voerde Hogeschool PXL in Hasselt in opdracht van ons een tevredenheidsonderzoek uit.  We wilden nagaan hoe de klanten over ons dachten. Bijna 700 klanten namen de moeite om de enquête in te vullen. De resultaten zijn nu geanalyseerd door PXL en overtreffen alle verwachtingen.

Met een globale tevredenheidsscore van 8,9 op 10 zijn wij bijzonder tevreden. Bijna 1 op 3 van de respondenten geeft ons de maximumscore van 10/10. Veertig procent geeft onze winkel negen op tien. Dankjewel!

Liefst 97 % van de klanten vindt dat hun verwachtingen werden ingelost (52%) of zelfs overtroffen (45%). Het doet ons een bijzonder groot plezier dat jullie zo tevreden zijn over onze service, onze aanpak, ons aanbod. Opnieuw: dankjewel! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een globale tevredenheid o.v.v. service, klantvriendelijkheid, aanbod, manier van communiceren, aanpak van retouches en omgaan met klachten en opmerkingen, zorgt ervoor dat 97% van de klanten onze winkel zeker (71%) of eerder wel (26%) aanbeveelt aan vrienden, familie, kennissen en collega’s. Ook hier zijn we sprakeloos over jullie enthousiasme. Daarom, voor de derde keer: dankjewel!

Hogeschool PXL heeft drie deelnemers getrokken die hebben deelgenomen aan de enquête: Johan Savonet, Maarten Poelmans en Monique Breels krijgen een verzorgingspakket t.w.v. 100 euro. Ze worden persoonlijk verwittigd, hun geschenk ligt klaar in de winkel.

Aan alle deelnemers: dankjewel voor jullie feedback. We zullen zeker ons best doen om ook rekening te houden met de opmerkingen die jullie gemaakt hebben, en beloven ook in de toekomst garant te zullen staan voor een vriendelijke, kwalitatieve en professionele dienstverlening! 

Neem ook een kijkje op de fotopagina, waar we jullie een eerste blik gunnen op onze nieuwe collectie die nu in de winkel ligt! Klik daarvoor hier

 

powered by prosite | design by Joumani